12 Vas Turbinų remontas ir 5 paprasti patarimai kaip jo išvengti
Pirkdami automobilį vienaip ar kitaip ieškome tokios transporto priemonės, kuri dar ne vieną dešimtį tūkstančių kilometrų važiuotų sklandžiai ir be sutrikimų. Jei perkame visiškai naują, ieškome tokio prekės ženklo ar modelio, kuris garsėja ilgaamžiškumu ir patvarumu. Jei perkame naudotą, vertiname jau pravažiuotą kilometražą. Visgi, tiesa yra tai, kad ir kokią ilgaamžę ar patvarią transporto priemonę išsirinksime, nuo netinkamos priežiūros greitai susidėvės ir ji. O viena pirmųjų sušlubuoti galinčių sistemų bus turbina. Apie tai, dėl kokių priežasčių gali būti reikalingas turbinų remontas ir kaip jo išvengti pasakoja DIZRIDA automobilių serviso komanda.
-
Nekokybiškos alyvos naudojimas
Vienas didžiausių turbinos priešų yra nekokybiška alyva. Kartu su žemos kokybės alyva į automobilį patenka nešvarumai bei kietosios dalelės dėl kurių dyla turbinos ašelė, įvorė, atsiranda disbalansas. Taip pat vairuotojai gali susidurti su chemiškai užteršta alyva. Jei į alyvą bus patekę aušinimo skysčio, kuro, sumenks jos veikliosios savybes. Dėl šios priežasties pradės greičiau dilti velenas bei galite susidurti su guolio perkaitimu.
-
Nereguliarus alyvos ir filtrų keitimas
Vieningo atsakymo, kada keisti alyvą ir filtrus nėra. Vienur teigiama, jog alyvą būtina keisti kas 10–15 tūkstančių kilometrų, kitur – jog užtenka kas 30 tūkstančių kilometrų. Vis dėlto, visuomet vertėtų atsižvelgti į savo automobilio būklę ir sąlygas, kuriomis važiuojate. Jei kasdien važinėjate žvyruotais užmiesčio keliais – jūsų automobilio alyvą bei filtrus reikėtų keisti dažniau. Taip pat svarbu prisiminti, kad net jei automobiliu važinėjate itin retai, alyvą keisti vistiek būtina. Ją rekomenduojama pakeisti kartą per metus, nes ilgainiui ji praranda savo aktyviąsias savybes.
Kadangi turbinos sukasi didžiuliais sūkiais, suprastėjus alyvos kokybei tarp dalių atsiranda trintis ir turbina pradeda gęsti.
-
Pašalinių daiktai turbokompresoriuje
Pašaliniai objektai į turbokompresorių gali patekti per įsiurbimo sistemą. Dažniausiai tai lemia dvi priežastys – netyčinis pašalinių dalelių patekimas arba seniai keistas ir netinkamai išvalytas filtras. Keičiant oro filtrą, visuomet kruopščiai išvalykite filtro dėžę. Tinkamai neatlikus šio veiksmo, susidursite su turbinos pažeidimais.
-
Prastos kokybės kuras
Vairuojantiems dyzelinius automobilius reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kokį kurą pilate į savo automobilį. Nekokybiškame kure esantys nešvarumai sudega ir prilimpa prie turbinos sienelių, ilgainiui ant sienelių susidariusios apnašos gali lemti sparnuotės užstrigimą bei turbinos geometrijos sumažėjimą.
-
Nepakankama automobilio priežiūra
Reguliari ir tinkama automobilio profilaktika užtikrina, kad dažnai susitikti su turbinos problemomis neteks. Venkite prastos kokybės alyvos bei kuro, laiku keiskite oro filtrus, katalizatorius bei kitas variklio sistemos dalis. O susidūrus su gedimu nepamirškite, kad sugedusi turbina, tai tik automobilyje esančios problemos padarinys. Todėl sprendžiant turbinos gedimą, visuomet būtina surasti ir problemos šaltinį bei jį pašalinti.
Turbinų remontas DIZRIDA automobilių servise
Susidūrėte su turbinos gedimu? Nedvejokite ir susisiekite su daugiau nei 20 metų darbo patirtį turinčia DIZRIDA serviso komanda. Pakonsultuosime, užregistruosime patikrai ir atliksime aukščiausios kokybės variklio ar turbinos remontą Kaune. Dėka daugiau nei 30 meistrų komandos, gedimus pašalinsime ne tik sėkmingai, bet ir itin greitai.
Susisiekti su mūsų komanda galite ČIA nurodytais kontaktais arba atvykę į servisą, adresu Taikos pr. 104, Kaunas.
______
Norite sužinoti daugiau patarimų ir naujienų, susijusių su dyzelinių automobilių priežiūra ir remontu? Sekite mūsų Facebook paskyrą.
No Comments